Wybierz produkt

Polisa Zdrowie
Ubezpieczenie zdrowotne Polisa Zdrowie, to produkt przygotowany zarówno z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, jak i firmach zatrudniających kilka tysięcy pracowników.

Ochrona Szpitalna
Pakiety Szpitalne dostępne w ramach ubezpieczenia Polisa Zdrowie. Zakres
ubezpieczenia obejmuje pełną organizację i finansowanie leczenia szpitalnego w trybie planowym. Ubezpieczenie obejmuje blisko 500 procedur z zakresu chirurgii ogólnej i naczyniowej, ginekologii, ortopedii, okulistyki, laryngologii, urologii oraz kardiologii.

Medycyna Pracy
Zapewnienie właściwej realizacji świadczeń Medycyny Pracy jest ustawowym obowiązkiem Pracodawcy. Jej istotą jest systematyczna kontrola zdrowia zatrudnionych, pozwalająca na ocenę stanu ich zdrowia, a także wykrycie szkodliwych czynników, które wynikają z warunków pracy.

Programy Zdrowotne
Najczęściej profilaktyczne Programy Zdrowotne stanowią uzupełnienie świadczeń medycyny pracy. Programy zostały stworzone w celu organizacji optymalnego procesu diagnostyki i leczenia w połączeniu z koordynacją i wsparciem Indywidualnego Konsultanta Medycznego.

Program Leśnik
Program Leśnik jest programem dedykowanym wyłącznie Pracownikom Nadleśnictw i Parków Narodowych oraz członkom ich rodzin. Jego głównym założeniem jest profilaktyka medycyny pracy, rozszerzona o pełną diagnostykę w zakresie wykrywania i leczenia boreliozy.

Polisa TeleRefundacyjna
Istotą nowego produktu jest realizacja usług medycznych na rzecz Ubezpieczonych poprzez dwa kanały realizacji świadczeń: telemedyczny (e-konsultacje) oraz kanał refundacyjny (e-wnioski) tj. zwrotem poniesionych kosztów za usługę medyczną, zrealizowaną samodzielnie w dowolnej placówce medycznej na terenie całego kraju.
Dowiedz się o ubezpieczeniu - poznaj korzyści
-
E-REJESTRACJA - to możliwość umawiania wizyt lekarskich online, bezpośrednio w grafiku lekarza.
E-rejestracja dostępna jest za pośrednictwem Panelu Ubezpieczonego.
TU ZDROWIE jako pierwsza firma na rynku, udostępniła e-rejestrację w placówkach z różnych ogólnopolskich sieci medycznych (np. POLMED, CENTER-MED, SCANMED) oraz w placówkach spoza sieci, które stawiają na nowoczesny i wygodny dostęp pacjenta do świadczeń.
-
Gwarancja najkrótszych terminów realizacji usług:
- do 1 dnia – lekarze interniści, pediatrzy, lekarze medycyny rodzinnej
- do 3 dni – lekarze specjaliści (do 5-7 dni dla kilku rzadkich specjalności)
Wszystkie konsultacje lekarskie, w tym dziecięce, dostępne są bez skierowania.
-
- największa sieć placówek medycznych na rynku
- bezgotówkowy dostęp do ponad 3300 placówek medycznych w całej Polsce
- możliwość korzystania z usług medycznych w każdej placówce i u każdego lekarza na zasadzie zwrotu kosztów (refundacji)
- pełna swoboda wyboru placówki i lekarza
- e-rejestracja i e-refundacja dostępna dla każdego Ubezpieczonego
-
POLISA ZDROWIE daje możliwość korzystania z usług objętych zakresem ubezpieczenia w dowolnej placówce medycznej w Polsce.
W placówkach i gabinetach, które nie są włączone do sieci medycznej TU ZDROWIE, można korzystać z usług na zasadzie refundacji, czyli zwrotu poniesionych kosztów na realizację usługi medycznej. Daje to możliwość w pełni swobodnego wyboru miejsca leczenia.
TU ZDROWIE gwarantuje Ubezpieczonemu zwrot poniesionych kosztów świadczeń do limitu ustalonego jako Górna Granica Odpowiedzialności (GGO), określonego dla każdej usługi w Katalogu Świadczeń.
TU ZDROWIE jako jedyna firma na rynku daje możliwość podwyższenia limitów refundacji (wysokości GGO). -
E-REFUNDACJA - to możliwość złożenia elektronicznego wniosku o wypłatę świadczenia pieniężnego za pośrednictwem Panelu Ubezpieczonego.
Wystarczy zalogować się do Panelu Ubezpieczonego, wypełnić elektroniczny wniosek, dołączyć skan lub zdjęcie rachunku / faktury i wysłać wniosek.
Korzystając z e-refundacji nie musisz przesyłać do TU ZDROWIE żadnych papierowych dokumentów, co skraca czas wypłaty świadczenia. -
Każdy Pracodawca i umowa znajduje się pod opieką Indywidualnego Opiekuna Grupy, który pozostaje w ścisłym kontakcie z Klientem i odpowiada za sprawny oraz komfortowy przebieg współpracy. Pełni on również rolę Interwencyjnego Opiekuna Ubezpieczonego w sytuacjach np. trudności z realizacją usługi.
-
Ubezpieczenie w TU ZDROWIE zapewnia Twoim Pracownikom swobodę leczenia, m.in. poprzez:
- dostęp do wszystkich placówek medycznych w Polsce
- wolny wybór placówki medycznej i lekarza prowadzącego leczenie
- możliwość wyboru dogodnego sposobu realizacji usług
- nielimitowane konsultacje lekarskie i badania
- brak skierowań do lekarzy specjalistów, także specjalistów dziecięcych oraz konsultacji profesorskich
- honorowanie skierowań na badania od wszystkich lekarzy
Sposoby realizacji usług medycznych
Na konsultację zdalną możesz się umówić całodobowo, za pośrednictwem Panelu Ubezpieczonego. Panel umożliwia wybór telekonsultacji w formie telefonu, czatu lub video w języku polskim, angielskim i rosyjskim. Wystarczy tylko kliknąć na zakładkę „E-WIZYTY”, na górze strony i dokonać rejestracji konta.
W godzinach 8.00-17.00 możesz też dzwonić na numer infolinii 58 888 2 999 wew. 2.
Jak skorzystać z usługi?
1. Zaloguj się do Panelu Ubezpieczonego (przed pierwszym logowaniem należy aktywować konto)
2. Wejdź w zakładkę „NOWA WIZYTA”
3. Wprowadź preferencje dotyczące konsultacji
4. Wybierz dogodny termin i miejsce realizacji konsultacji i kliknij „Umów wizytę”
24h Infolinia TU ZDROWIE działa 7 dni w tygodniu – zapewniając Ubezpieczonym możliwość umawiania usług w placówkach medycznych w całej Polsce
Usługi umawiane za pośrednictwem 24h Infolinii zawsze realizowane są bezgotówkowo.
Jak skorzystać z usług?
- Skontaktuj się z 24h Infolinią dzwoniąc pod numer 58 888 2 999
- Wybierz temat rozmowy
- Podaj imię i nazwisko oraz numer PESEL, aby konsultant mógł sprawdzić Twój zakres ubezpieczenia
- Przekaż informację, z jakich usług chcesz skorzystać (możesz podać swoje preferencje dotyczące np. miejsca i czasu realizacji usługi)
Po sprawdzeniu dostępności konsultant oddzwoni i przekaże informacje na temat możliwości realizacji usług, wskazując miejsce i termin realizacji świadczenia lub prześle informacje za pomocą wiadomości SMS.
Bezpośrednio w placówce medycznej – bezgotówkowo.
Dotyczy placówek oznaczonych w wykazie placówek symbolem:
1. Skontaktuj się bezpośrednio z wybraną placówką medyczną.
2. Umów się na usługę.
3. Przyjdź do placówki odpowiednio wcześniej.
4. W rejestracji podaj imię i nazwisko oraz numer PESEL i okaż dowód tożsamości.
5. Osoba rejestrująca wprowadzi do systemu TU ZDROWIE nazwę usługi medycznej i dokona potwierdzenia.
6. Na Twój telefon przyjdzie SMS z kodem autoryzacji – podaj ten kod osobie w rejestracji.
7. Jeśli nie masz przy sobie telefonu, poproś osobę w rejestracji o wydrukowanie i podpisz papierowy „Druk otrzymania świadczenia”
WAŻNE! 24h Infolinia nie umawia do tych placówek.
Refundacja jako zwrot poniesionych kosztów daje możliwość korzystania z usług medycznych w dowolnej placówce medycznej w Polsce.
W placówkach i gabinetach, które nie są włączone do sieci medycznej TU ZDROWIE, można korzystać z usług na zasadzie refundacji, czyli zwrotu kosztów poniesionych na realizację usługi.
Daje to możliwość w pełni swobodnego wyboru miejsca leczenia.
1. Umów się bezpośrednio w wybranej placówce
2. Zapłać za usługę w placówce
3. Poproś o wystawienie imiennego rachunku lub faktury
4. Wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia pieniężnego – papierowy lub elektroniczny w Panelu Ubezpieczonego
5. Prześlij wniosek do TU ZDROWIE
TU ZDROWIE w ciągu 30 dni od daty otrzymania kompletu dokumentów wypłaci przyznaną kwotę świadczenia na podany we wniosku numer rachunku bankowego.
Pamiętaj, że przyznane świadczenie pieniężne (zwrot kosztów) ograniczone jest przez Górną Granicę Odpowiedzialności (GGO - górny limit) i jest wypłacane dla konkretnej usługi medycznej objętej zakresem ubezpieczenia.
Uwaga! Faktura / rachunek muszą zostać wystawione na Ubezpieczonego (w przypadku dziecka na rzecz opiekuna prawnego) i obejmować następujące informacje:
- nazwę usługi medycznej
- ilość wykonanych usług danego typu
- datę wykonania usługi medycznej
- koszt/cenę wykonanej usługi medycznej
Jeśli usługa dotyczy ubezpieczonego dziecka, w opisie wniosku należy wpisać imię i nazwisko dziecka.
Uwaga! Upewnij się, że w Twoim ubezpieczeniu jest możliwość korzystania z usług na zasadzie refundacji – zwrotu kosztów świadczeń medycznych, wypłacanych do Górnej Granicy Odpowiedzialności (GGO).
Po wypełnieniu i przesłaniu elektronicznego formularza, konsultant 24h infolinii skontaktuje się z Tobą i zaproponuje termin oraz miejsce realizacji usługi.
Link do formularza: https://placowki.tuzdrowie.pl/zgloszenie
Pobierz aplikację mobilną i swobodnie korzystaj z usług zawsze, kiedy tego potrzebujesz.
Panel Ubezpieczonego
Panel Ubezpieczonego
Ubezpieczeni w TU ZDROWIE otrzymują dostęp do Panelu Ubezpieczonego, który umożliwia m.in.:
- sprawdzanie zakresu usług
- wyszukiwanie placówek medycznych
- umawianie zdalnych konsultacji (e-wizyt)
- e-rejestrację - umawianie wizyt lekarskich on-line, bezpośrednio w grafiku lekarzy
- wgląd do historii usług medycznych zrealizowanych w ramach ubezpieczenia
- e-refundację - składanie elektronicznych wniosków o zwrot kosztów
- wyszukiwanie najbliższych aptek i sprawdzanie dostępności leków - aplikacja KtoMaLek.pl
- wysyłanie innych wniosków do TU ZDROWIE
Panel Ubezpieczonego spełnia najwyższe standardy ochrony danych osobowych.
Zapytaj o ofertę dla Twojej firmy
Załóż nowe konto w Panelu Ubezpieczonego i korzystaj swobodnie ze wszystkich jego funkcji.
Jeśli nie korzystałeś jeszcze z E-wizyt i nie zakładałeś jeszcze konta w Panelu Ubezpieczonego, pamiętaj, by założyć nowe konto.