W Strefie dla Firmy znajdziesz wszelkie informacje, które pozwolą Ci w prosty sposób zarządzać opieką medyczną w Twojej firmie.
Korzyści Panelu Ubezpieczającego
Panel Ubezpieczającego to specjalnie przygotowane narzędzie, służące do administrowania listą Ubezpieczonych i bezpiecznego przesyłania danych osobowych pracowników i ich rodzin.
Oprócz bezpieczeństwa danych, Panel Ubezpieczającego pozwala na efektywne zarządzanie czasem i przygotowanie listy zmian bezpośrednio w panelu.
Zawiera także komunikator, dzięki któremu będą Państwo mogli przesyłać wszelkiego rodzaju zapytania dotyczące polis, czy też listy zmian. Za pomocą wspomnianego narzędzia otrzymują Państwo comiesięczne rozliczenia z tytułu posiadanej polisy grupowego ubezpieczenia zdrowotnego.
E-Platforma Medycyny Pracy
- Monitoruj terminy ważności badań profilaktycznych Pracowników
- Wystawiaj skierowania na badania profilaktyczne w oparciu o zdefiniowany indywidualny słownik stanowisk pracy
- Umawiaj badania bez konieczności dostarczania oryginału skierowania wystawionego przez Pracodawcę
- Śledź aktualny status realizacji badań
Jeśli Twoja firma nie posiada aktywnego konta w Platformie Medycyny Pracy, skontaktuj się z opiekunem obsługowym.
Sposoby realizacji usług medycznych
Na konsultację zdalną możesz się umówić całodobowo, za pośrednictwem Panelu Ubezpieczonego. Panel umożliwia wybór telekonsultacji w formie telefonu, czatu lub video w języku polskim, angielskim i rosyjskim. Wystarczy tylko kliknąć na zakładkę „E-WIZYTY”, na górze strony i dokonać rejestracji konta.
W godzinach 8.00-17.00 możesz też dzwonić na numer infolinii 58 888 2 999 wew. 2.
Jak skorzystać z usługi?
1. Zaloguj się do Panelu Ubezpieczonego (przed pierwszym logowaniem należy aktywować konto)
2. Wejdź w zakładkę „NOWA WIZYTA”
3. Wprowadź preferencje dotyczące konsultacji
4. Wybierz dogodny termin i miejsce realizacji konsultacji i kliknij „Umów wizytę”
24h Infolinia TU ZDROWIE działa 7 dni w tygodniu – zapewniając Ubezpieczonym możliwość umawiania usług w placówkach medycznych w całej Polsce
Usługi umawiane za pośrednictwem 24h Infolinii zawsze realizowane są bezgotówkowo.
Jak skorzystać z usług?
- Skontaktuj się z 24h Infolinią dzwoniąc pod numer 58 888 2 999
- Wybierz temat rozmowy
- Podaj imię i nazwisko oraz numer PESEL, aby konsultant mógł sprawdzić Twój zakres ubezpieczenia
- Przekaż informację, z jakich usług chcesz skorzystać (możesz podać swoje preferencje dotyczące np. miejsca i czasu realizacji usługi)
Po sprawdzeniu dostępności konsultant oddzwoni i przekaże informacje na temat możliwości realizacji usług, wskazując miejsce i termin realizacji świadczenia lub prześle informacje za pomocą wiadomości SMS.
Bezpośrednio w placówce medycznej – bezgotówkowo.
Dotyczy placówek oznaczonych w wykazie placówek symbolem:
1. Skontaktuj się bezpośrednio z wybraną placówką medyczną.
2. Umów się na usługę.
3. Przyjdź do placówki odpowiednio wcześniej.
4. W rejestracji podaj imię i nazwisko oraz numer PESEL i okaż dowód tożsamości.
5. Osoba rejestrująca wprowadzi do systemu TU ZDROWIE nazwę usługi medycznej i dokona potwierdzenia.
6. Na Twój telefon przyjdzie SMS z kodem autoryzacji – podaj ten kod osobie w rejestracji.
7. Jeśli nie masz przy sobie telefonu, poproś osobę w rejestracji o wydrukowanie i podpisz papierowy „Druk otrzymania świadczenia”
WAŻNE! 24h Infolinia nie umawia do tych placówek.
Refundacja jako zwrot poniesionych kosztów daje możliwość korzystania z usług medycznych w dowolnej placówce medycznej w Polsce.
W placówkach i gabinetach, które nie są włączone do sieci medycznej TU ZDROWIE, można korzystać z usług na zasadzie refundacji, czyli zwrotu kosztów poniesionych na realizację usługi.
Daje to możliwość w pełni swobodnego wyboru miejsca leczenia.
1. Umów się bezpośrednio w wybranej placówce
2. Zapłać za usługę w placówce
3. Poproś o wystawienie imiennego rachunku lub faktury
4. Wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia pieniężnego – papierowy lub elektroniczny w Panelu Ubezpieczonego
5. Prześlij wniosek do TU ZDROWIE
TU ZDROWIE w ciągu 30 dni od daty otrzymania kompletu dokumentów wypłaci przyznaną kwotę świadczenia na podany we wniosku numer rachunku bankowego.
Pamiętaj, że przyznane świadczenie pieniężne (zwrot kosztów) ograniczone jest przez Górną Granicę Odpowiedzialności (GGO - górny limit) i jest wypłacane dla konkretnej usługi medycznej objętej zakresem ubezpieczenia.
Uwaga! Faktura / rachunek muszą zostać wystawione na Ubezpieczonego (w przypadku dziecka na rzecz opiekuna prawnego) i obejmować następujące informacje:
- nazwę usługi medycznej
- ilość wykonanych usług danego typu
- datę wykonania usługi medycznej
- koszt/cenę wykonanej usługi medycznej
Jeśli usługa dotyczy ubezpieczonego dziecka, w opisie wniosku należy wpisać imię i nazwisko dziecka.
Uwaga! Upewnij się, że w Twoim ubezpieczeniu jest możliwość korzystania z usług na zasadzie refundacji – zwrotu kosztów świadczeń medycznych, wypłacanych do Górnej Granicy Odpowiedzialności (GGO).
Po wypełnieniu i przesłaniu elektronicznego formularza, konsultant 24h infolinii skontaktuje się z Tobą i zaproponuje termin oraz miejsce realizacji usługi.
Link do formularza: https://placowki.tuzdrowie.pl/zgloszenie
Pobierz aplikację mobilną i swobodnie korzystaj z usług zawsze, kiedy tego potrzebujesz.
Jak korzystać z ubezpieczenia?
-
Posiadając ubezpieczenie POLISA ZDROWIE można się leczyć w każdej placówce medycznej działającej na terenie Polski.
W Panelu Ubezpieczonego w łatwy sposób można sprawdzić, jakie placówki dostępne są w sieci TU ZDROWIE najbliżej wskazanej lokalizacji, jakie usługi można zrealizować we wskazanej placówce oraz w jaki sposób się umawiać.
Każdy Ubezpieczony w TU ZDROWIE może wybrać dogodny dla siebie sposób korzystania z usług medycznych tj.:
- umawianie za pośrednictwem 24h Infolinii
- umawianie bezpośrednio w placówkach medycznych
- zamawianie wizyt przez stronę internetową TU ZDROWIE
- e-rejestrację w Panelu Ubezpieczonego (bezpośrednio w grafiku lekarza)
- refundację (zwrotu kosztów), w tym również e-refundację
Każdy Ubezpieczony ma możliwość sprawdzenia zakresu usług w Panelu Ubezpieczonego lub kontaktując się z 24h Infolinią.
-
W przypadku umawiania usług za pośrednictwem 24h Infolinii, TU ZDROWIE zapewnia najlepsze na rynku standardy dostępności do usług:
- do 1 dnia roboczego - lekarze interniści, pediatrzy, lekarze medycyny rodzinnej
- do 3 dni roboczych - lekarze specjaliści (do 5-7 dni dla kilku rzadkich specjalności)
albo zwrot 100% kosztów poniesionych na realizację wizyty w dowolnie wybranej placówce i u dowolnego lekarza danej specjalności, w przypadku gdy spełnienie tych standardów nie jest możliwe.W przypadkach, gdy potrzebna jest konsultacja u KONKRETNEGO lekarza lub w KONKRETNEJ placówce, podane powyżej czasy oczekiwania mogą ulec wydłużeniu w zależności od indywidualnego harmonogramu pracy danego lekarza lub placówki.
Wszystkie konsultacje lekarskie, w tym dziecięce, dostępne są bez skierowania, co również skraca czas realizacji usługi.
Szczegóły dotyczące gwarancji czasu realizacji usługi znajdują się w Katalogu Świadczeń ubezpieczenia POLISA ZDROWIE.
Załóż nowe konto w Panelu Ubezpieczonego i korzystaj swobodnie ze wszystkich jego funkcji.
Jeśli nie korzystałeś jeszcze z E-wizyt i nie zakładałeś jeszcze konta w Panelu Ubezpieczonego, pamiętaj, by założyć nowe konto.