Zdjęcie rozchodzących się kropek
E-Wizyty

E-Wizyty

E-Wizyty to:

  • Wygodna forma realizacji: video, telefon lub czat

    Wygodna forma realizacji: video, telefon lub czat

  • Szybkie przedłużenie recepty

    Szybkie przedłużenie recepty

  • Dogodne terminy wizyt

    Dogodne terminy wizyt

  • Dostęp do historii konsultacji i dokumentacji medycznej

    Dostęp do historii konsultacji i dokumentacji medycznej

  • Możliwość skonsultowania wyników badań

    Możliwość skonsultowania wyników badań

  • Możliwość otrzymania skierowania i zwolnienia lekarskiego

    Możliwość otrzymania skierowania i zwolnienia lekarskiego

Jak to działa?

Umów E-Wizytę

Jak korzystać z konsultacji zdalnych?

  • W ramach tej usługi możesz korzystać z telewizyt u lekarzy następujących specjalności:

    Internista, Pediatra, Lekarz medycyny rodzinnej, Alergolog, Alergolog dziecięcy, Dermatolog, Dermatolog dziecięcy, Diabetolog, Diabetolog dziecięcy, Endokrynolog, Endokrynolog dziecięcy, Gastrolog, Ginekolog, Kardiolog, Neurolog, Onkolog, Ortopeda, Pulmonolog, Urolog.

  • Aby umówić się na konsultację:

    1. Zaloguj się do Panelu Ubezpieczonego na www.tuzdrowie.pl

    • Kliknij ikonkę E-WIZYTY na górze strony www.tuzdrowie.pl i załóż swoje konto, jeśli jeszcze go nie masz.
    • Po zalogowaniu wybierz specjalizację lekarską, w ramach której chcesz zrealizować zdalną konsultację,
    • Wybierz formę zdalnej konsultacji: video, czat lub rozmowa telefoniczna oraz termin konsultacji.
    • Oczekuj na kontakt od lekarza.


    2.
    Lub zadzwoń na numer infolinii TU ZDROWIE 58 888 2 999 i wybierz 2.

    • Konsultant umówi Cię na wizytę, po czym SMS-em otrzymasz dalszą instrukcję do logowania, a także termin i nazwisko lekarza przeprowadzającego konsultację.
  • Pierwsze logowanie


    Hasło do logowania otrzymasz SMS-em podczas zamówienia pierwszej e-konsultacji. Po zalogowaniu zostaniesz poproszony o zmianę hasła. Hasło należy zapamiętać, gdyż będzie służyło do logowania w przyszłości.


    Jeśli zapomniałeś hasła


    Jeśli mimo wprowadzania danych, nie możesz się zalogować, skorzystaj z opcji NIE PAMIĘTAM HASŁA.
    Na wskazany przez Ciebie numer telefonu otrzymasz specjalnie wygenerowany kod. Po wpisaniu kodu zostaniesz przekierowany do swojego profilu z danymi i tam będziesz mógł ustalić nowe hasło.

  • Po umówieniu  zdalnej konsultacji otrzymasz SMS z informacją o dacie oraz godzinie konsultacji, a także link do strony, na której możesz zalogować się na swoje konto

    - 30 minut przed terminem konsultacji otrzymasz SMS z przypomnieniem o konsultacji oraz możliwością jej anulowania
    - 10 minut przed terminem konsultacji otrzymasz SMS z przypomnieniem o konsultacji oraz informacją, aby zalogować się na swoje konto (i linkiem do strony)

    Uwaga! Jeżeli nie będziesz zalogowany, konsultacja nie będzie mogła się odbyć.

    Możliwe jest wystąpienie kilkuminutowego opóźnienia w realizacji konsultacji, związanego z przedłużeniem się poprzednich konsultacji - w takiej sytuacji prosimy o chwilę cierpliwości.

  • Po umówieniu telekonsultacji otrzymasz SMS z informacją o dacie oraz godzinie konsultacji, a także link do strony, na której możesz zalogować się na swoje konto.

    - 30 minut przed terminem konsultacji otrzymasz SMS z przypomnieniem o konsultacji oraz możliwością jej anulowania
    - 10 minut przed terminem konsultacji otrzymasz SMS z przypomnieniem o konsultacji oraz z prośbą oczekiwania na telefon

    Możliwe jest wystąpienie kilkuminutowego opóźnienia w realizacji konsultacji, związanego z przedłużeniem się poprzednich konsultacji - w takiej sytuacji prosimy o chwilę cierpliwości.

    • Data i godzina konsultacji
    • Imię i nazwisko lekarza
    • Wybrana forma kontaktu: telefon/wideoczat/czat


    Jeśli jest to pierwsza e-wizyta, w SMSie otrzymasz dodatkowo także dane do logowania na swoje konto.

  • Gdy na Twoim koncie lekarz zostawi zalecenia, otrzymasz o tym powiadomienie mailem lub SMSem.

    Aby odczytać dokument:

    • Zaloguj się na swoje konto w Panelu Ubezpieczonego
    • Wybierz zakładkę ARCHIWUM i odszukaj odpowiednią konsultację


    Jeżeli pacjentem było dziecko, dokumenty znajdują się na koncie dziecka.

  • Skierowanie należy wydrukować. Wszystkie otrzymane skierowania, znajdują się na koncie pacjenta w zakładce ARCHIWUM.

    Jeżeli pacjentem było dziecko, dokumenty znajdują się na koncie dziecka.

  • Jeśli chcesz otrzymać e-receptę z refundacją, musisz załączyć do konsultacji (do wglądu lekarza) dokumentację, która uprawnia do refundacji, np. zaświadczenie o chorobie przewlekłej, zaświadczenie o lekach przyjmowanych na stałe itp. Dodatkowo kwestia refundacji musi zostać omówiona z lekarzem podczas konsultacji. Dokumenty możesz zamieścić na swoim koncie po umówieniu konsultacji, przed rozmową z lekarzem. Lekarz nie ma możliwości wystawienia refundowanej recepty wyłącznie na podstawie wywiadu z pacjentem.

  • Przed konsultacją lub w jej trakcie można załączyć pliki zawierające dotychczasową historię leczenia (wyniki badań, zaświadczenia lekarskie o lekach przyjmowanych przewlekle i inne, ułatwiające postawienie diagnozy)

    • Pliki można załączyć tylko do zaplanowanej konsultacji lub takiej, która nadal trwa, wchodząc w zakładkę “zaplanowane”, a później w konkretną konsultację, do której chcemy dodać pliki i naciskając przycisk „załącz plik”, masz możliwość wyboru plików z dysku.
    • Jeżeli konsultacja dotyczy dziecka, pliki należy dodać do konsultacji na koncie dziecka.
    • Nie ma możliwości dodania pliku po zakończeniu konsultacji. W takiej sytuacji należy umówić nową konsultację z lekarzem i załączyć pliki do nowej konsultacji (plik powinien być w formacie pdf, png, jpg w rozmiarze do max 5MB).
  • Po zakończeniu e-konsultacji lekarz pozostawia na portalu zalecenia, w których podsumowuje ustalenia. Przez najbliższą dobę możesz zadać jeszcze jedno pytanie – wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, wejdziesz we właściwą wizytę i napiszesz pytanie w zapisie konsultacji. Gdy lekarz odpowie, otrzymasz od nas SMS z informacją, iż odpowiedź jest już na Twoim koncie.

  • Zamawiając e-wizytę czyli konsultację poprzez telefon, czat tekstowy lub videoczat możesz:

    - uzyskać poradę lekarską
    - omówić wyniki badań
    - otrzymać skierowanie na dalsze badania lub diagnostykę
    - otrzymać zwolnienie lekarskie
    - otrzymać e-receptę