Ikona telefonu Infolinia
58 888 2 999
CMS

Wyższe kwoty refundacji w TU Zdrowie

CMS

Bezpłatne e-konsultacje psychologiczne

bez limitu dla obywateli Ukrainy

CMS

Tytuł Zdrowa Marka Roku 2022

 

CMS

Medyczny voicebot w TU Zdrowie

CMS

Apteline.pl

Nowa funkcjonalność na Panelu Ubezpieczonego

CMS

HeyCzeker

Nowe narzędzie w Panelu Ubezpieczonego

CMS

Powrót do zdrowia po Covid-19

Kompleksowa weryfikacja stanu zdrowia

CMS

Program zdrowotny MÓJ DIETETYK

Wsparcie w leczeniu chorób dietozależnych

CMS

TU Zdrowie w grupie NEUCA S.A.

Nowy partner w trosce o Wasze zdrowie

Wybierz swoją strefę

Jeżeli jesteś już naszym klientem, w Strefie dla Firmy i dla Ubezpieczonego możesz sprawdzić wszelkie informacje, które pomogą Ci swobodnie korzystać z opieki medycznej.

Brokerów, agentów i multiagentów zapraszamy do Strefy dla Pośrednika, a partnerów medycznych do Strefy dla Placówki.

Poznaj naszą ofertę

Jeżeli zastanawiasz się nad wyborem optymalnego ubezpieczenia zdrowotnego, zapraszamy do zapoznania się z informacjami o naszych produktach.

Futurystyczne koło

TU ZDROWIE w liczbach

ponad

170

tys.

Ubezpieczonych

ponad

3700

Placówek
w 650 miastach

11

Lat na rynku

98%

Klientów przedłuża
z nami umowę

Logo Tu Zdrowie

Aktualności

Wyższe kwoty refundacji w TU Zdrowie umożliwiają większą swobodę leczenia
11.04.2022

Wyższe kwoty refundacji w TU Zdrowie umożliwiają większą swobodę leczenia

TU Zdrowie wprowadza do oferty wyższe kwoty refundacji świadczeń medycznych wykonanych poza siecią placówek współpracujących. Dzięki tej zmianie ubezpieczeni w TU Zdrowie w zdecydowanie mniejszym stopniu niż inni odczują inflację i podwyżki na rynku usług zdrowotnych. Będą mogli bowiem skorzystać ze znacznie wyższych limitów refundacji za konsultacje, badania diagnostyczne czy wizyty u stomatologa w dowolnej placówce medycznej w całym kraju.

czytaj więcej
Medyczny voicebot Asseco rozpoczął pracę w TU Zdrowie
13.01.2022

Medyczny voicebot Asseco rozpoczął pracę w TU Zdrowie

Pandemia koronawirusa przyspieszyła rozwój cyfryzacji firm z sektora ubezpieczeniowego i zmieniła sposób komunikacji z klientami. W dobie nieustającej digitalizacji BOTy coraz częściej wspierają fizycznych pracowników w ich codziennych obowiązkach. Na takie usprawnienie, przy wsparciu Asseco, postawiło  TU Zdrowie. IGA – nowa Inteligentna Głosowa Asystentka – udzieli klientowi szybkiej odpowiedzi na pytania związane z jego ubezpieczeniem, przyjmie zamówienie na realizację usługi medycznej lub przełączy do odpowiedniego konsultanta, co zdecydowanie przyspieszy proces obsługi.

czytaj więcej